Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

VAD FAN VAR DET???

Av paradise lost - 10 augusti 2008 19:02

Var det första jag tänkte imorse!

Var det en dröm?

 Nej lukten hänger kvar i kudden och sängkläderna!

Helt ofattbart.Ljus i tunneln känns det som!

Sprang ihop med en tjej igår hon satt ner vid vårt bord med sina kompisar,det kändes helt annars än det brukar. VEM är det tänkte jag efter 20min. Världens skönaste person kändes det som,och det var hon som satte sig ner!! Hon vill väl bara jävlas tänkte jag,skitsamma man kan ju prata iaf! Efter några bärs och några låtar på golvet(bara där är det nått fel hon var den första människa på år och dar som fått upp mig på ett jävla dansgolv).

Lugna låtar! Och vad fan händer? Jo jag frågor om hon vill DANSA??

(En till abnormalitet från min sida!)

Jovisst! Säger hon...halv fumligt stapplar jag runt på golvet innan benen börjar minnas! Jag har för första gången på länge inte ett malande av problem i mitt huvud.

Jag har oftavarit med andra tjejer men INGEN har fått bort mina problem ur den ständigt snurrande berg och dal banan i min hjärna. Inte ens mina flickvänner sedan många år.Men här stannade den av och slängde ur alla passagerare innan den föll ihop som ett korthus!

Ok,stället stänger.Vi hann prata nåra timmar iaf!

Då kommer frågan om de får komma till hotellet, alltså jag kollar vart fan e kamerajäveln. Det måste finnas en hake sån tur har jag inte.Känslan är helt annars inombords,det finns inga problem!

upp på rummet sitter och pratar en längre stund,jag e fortfarande lost men njuter i fulla drag.Vill inte att det ska ta slut,hon e söt som få och har ett underbart sätt,får mig att le och må bra!

En låt slinga från "the sufferer" sveper ibland genom skallen!


I find when I'm all alone that I feel so ashamed, 'cause all my pride is gone
Say what you never can resist
Say what you never would believe
Give what you never want to show
Give what you never would receive
My only thrill alone in my own Hell


Så jag vet vad som väntar när hon går:(


Hennes kompisar går men hon stannar kvar,det känns som statisk elektricitet över hela min kropp.

Jag vaknar av att hon klär på sig och ska gå hem,kommerinte ihåg vad jag sa.Hoppas jag inte gjorde bort mig IGEN!

Är bakis men mår andå bra inombords.fan jag tog inte numret man det finns ju hitta.se.

Slänger iväg nå sms men är feg/osäker. Hade hon kille?

Vem vet? Mest troligt, hon kan nog inte vara singel eller?

Suck..

Men nåt har hänt inombords det känns inte som förut,jag känner hopp. Framtiden ser ljusare ut,trots att jag nog aldrig får träffa henne nån fler gång i mitt liv.

Sälen rockar!!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paradise lost - 1 september 2008 07:32

Men tung start likt förbannat... en bra grej är väl att jag fått slutakäka "medusin" :) har även tack vare det tappat 3 kg på en vecka. inte fy skam. Snart ser man väl sexpacket igen får man hoppas... ...

Av paradise lost - 28 augusti 2008 07:34

Kan man fan inte ha det. Man måste se på de positiva sidorna i livet har jag hört. Bad några skicka bilder från i vintras..då var de trevligt! E nog nå fel när man inte riktigt gillar att va ledig på sommaren,men alla e vi olika sägs det. Skit samma ...

Av paradise lost - 27 augusti 2008 14:10

Är det någon som hittat den? Slänger ut en efterlysning ser väl om någon har hittat den. Då har man blivit toknonchad på sms *asg*. Det var fan första gången,men de e bara att skratta åt det finns inte mycket man kan göra annars:) Nå det var väl inte...

Av paradise lost - 24 augusti 2008 16:33

Om baksmälla var en os-gren hade jag fan tagit guld...tung och seg söndag e väl det minsta man kan säga.   Visst ere lite jobbigt när man inte vet vad man har sagt och sms:at, bara ATT man gjort det :( Nå gjort e gjort å de gå då inte att fåre ogjort...

Av paradise lost - 21 augusti 2008 15:44

nästa år vill jag ha ännu mer snö än på bilden. Större motor, längre matta och brutalare kammar gör en "liten pojke" SÅ glad....

Presentation

Omröstning

Är mörker bättre än ljus)
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards