Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

Nyckeln till frihet!

Av paradise lost - 27 augusti 2008 14:10

Är det någon som hittat den?

Slänger ut en efterlysning ser väl om någon har hittat den.

Då har man blivit toknonchad på sms *asg*. Det var fan första gången,men de e bara att skratta åt det finns inte mycket man kan göra annars:)

Nå det var väl inte helt oväntat! Men lite trist är det iaf.

Hoppas hon ändrar sig,eller?

Kallt och blött ute idag men sol i sinne,det var länge sedan sist! Har fått jobb erbjudanden från tre håll, nu är det bara att förhandla lön, men vill man bo i Hälsingland? Finns det nåt bra där,någon?

Tacksam för svar!


Kanske det är där nyckeln finns? Ja va fan det spelar ingen roll vars man bor så länge jag kan köra 3-4timmar och sen har skoter före..det är ett måste!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av paradise lost - 1 september 2008 07:32

Men tung start likt förbannat... en bra grej är väl att jag fått slutakäka "medusin" :) har även tack vare det tappat 3 kg på en vecka. inte fy skam. Snart ser man väl sexpacket igen får man hoppas... ...

Av paradise lost - 28 augusti 2008 07:34

Kan man fan inte ha det. Man måste se på de positiva sidorna i livet har jag hört. Bad några skicka bilder från i vintras..då var de trevligt! E nog nå fel när man inte riktigt gillar att va ledig på sommaren,men alla e vi olika sägs det. Skit samma ...

Av paradise lost - 24 augusti 2008 16:33

Om baksmälla var en os-gren hade jag fan tagit guld...tung och seg söndag e väl det minsta man kan säga.   Visst ere lite jobbigt när man inte vet vad man har sagt och sms:at, bara ATT man gjort det :( Nå gjort e gjort å de gå då inte att fåre ogjort...

Av paradise lost - 21 augusti 2008 15:44

nästa år vill jag ha ännu mer snö än på bilden. Större motor, längre matta och brutalare kammar gör en "liten pojke" SÅ glad....

Av paradise lost - 15 augusti 2008 19:32

Ahhhrrggg nu vill jag ha vinter...först tagga sig sen plocka from skotern och fara med polarna och köra skoter,,hoppa,dricka bärs,träffa nå "mamacitas" och glömma det trista här i livet. ...

Presentation

Omröstning

Är mörker bättre än ljus)
 ja
 nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards